Secretariële Support MKB organisaties
Heeft u teveel werk voor handen maar niet voldoende om iemand in dienst te nemen? Gaat er een medewerker met verlof?
Komt die audit steeds dichterbij? Staat er al tijden een bedrijfsevent in de planning maar komt deze maar niet van de grond?
Vindt u het moeilijk om formaliteiten zoals beoordelingen en eindejaarsgesprekken richting medewerkers door te voeren?
Hallstreet biedt de oplossing! Wij kunnen u tijdelijk en op inhuurbasis helpen met Secretariële Support en Office Management.
U kunt hierbij denken aan het volgende.
- Evenementen planning
- Nabellen van debiteuren
- Urenadministratie
- Salarismutaties aanleveren
- Opzetten en beheren (externe) beoordelingen medewerkers
- Assistentie bij ISO, NEN audit’s en Tenders
- Gebruik van sociale media implementeren
- Vervanging bij ziekte / verlof
- Evaluatie- / Eindejaargesprekken inplannen
- Alle dagelijkse voorkomende werkzaamheden oppakken, telefoon post etc.
- Het verwerken van inkoop/- verkoopfacturen / kas en bank.
- Opstellen van verkoopfacturen en verwerken in boekhouding
- Het bijhouden van kas en bank
- Achterstanden wegwerken
- Personeelsdossiers op orde brengen
- Overige bedrijfsondersteuning op maat
Hoe werken wij?
Hallstreet kan bij u intern werkzaamheden verrichten, maar ook (delen van) uw administratie op halen om op haar eigen kantoor uit te werken. Door onze administratieve haal- en breng service bent u als ondernemer ontzorgt. Lees meer hierover bij “Hoe werken wij?”
Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Neem contact op met ons voor een kennismaking.
Tip; Kijk ook naar onze Financiële Bedrijfsondersteuning op maat.