Secretariële Ondersteuning MKB organisaties
Heeft u teveel werk voor handen maar niet voldoende om iemand in dienst te nemen? Gaat er een medewerker met verlof? Komt die audit steeds dichterbij? Staat er al tijden een bedrijfsevent in de planning maar komt deze maar niet van de grond?
Vindt u het moeilijk om formaliteiten richting medewerkers door te voeren?
Hallstreet biedt de oplossing! Wij kunnen u tijdelijk en op inhuurbasis helpen met Secretariële Ondersteuning.
U kunt hierbij denken aan het volgende.
- Evenementen planning
- Nabellen van debiteuren
- Urenadministratie
- Salarismutaties aanleveren
- Opzetten en beheren (externe) beoordelingen medewerkers
- Assistentie bij ISO, NEN audit’s en Tenders
- Gebruik van sociale media implementeren
- Vervanging bij ziekte / verlof
- Alle dagelijkse voorkomende werkzaamheden oppakken, telefoon post etc.
- Het verwerken van inkoop/- verkoopfacturen / kas en bank.
- Opstellen van verkoopfacturen en verwerken in boekhouding
- Het bijhouden van kas en bank
- Achterstanden wegwerken
- Personeelsdossiers op orde brengen
- Overige bedrijfsondersteuning op maat
Recente reacties