Financiële Bedrijfs Ondersteuning

  • Home
  • /
  • Financiële Bedrijfs Ondersteuning

Financiële Bedrijfsondersteuning voor ZZP’ers

Uw eigen product of dienst, marketing, administratie en ga zo maar door…. Alles moet in orde zijn. De administratie is dan vaak het ondergeschoven kindje, wat ten koste gaat van uw productiviteit en daardoor ook uw bedrijfsresultaat. Hierdoor is het veelal efficiënter en kost effectiever om deze administratieve rompslomp uit te besteden.

Laat Hallstreet uw (administratieve) zaken organiseren, waardoor u zich bezig kan houden met uw core business. Hallstreet organiseert de administratieve en organisatorische zaken achter de schermen en signaleert eventuele zwakke plekken. Natuurlijk signaleren wij niet alleen, maar lossen ook de zwakke plekken op en er wordt meegedacht aan een procesmatige oplossing. Hallstreet kan zorgen voor een actuele dagelijkse administratie. Deze kan zo kant en klaar naar de accountant. Dit bespaart u vele kosten m.b.t. het jaarwerk. De accountant doet enkel echte accounttaken tegen de actuele (hoge) accountantskosten. De kosten die Hallstreet rekent voor het boeken van de dagelijkse administratie liggen vele malen lager en zo voorkomt u hoge kosten.

 

Heeft uw accountant geen tijd voor u of vindt u hem / haar te duur of stapelt uw eigen administratie zich op?

 

Hallstreet biedt u de oplossing!

 

  • Het voeren van dagelijkse administratie
  • Nabellen van debiteuren
  • Uren-/kilometeradministratie
  • Het verwerken van inkoop/- verkoopfacturen
  • Opstellen van offertes & verkoopfacturen en verwerken in boekhouding
  • Het bijhouden van kas en bank
  • Achterstanden wegwerken en archiveren
  • Aangifte omzet belasting
  • Up to date houden van uw website/shop zodat u het “veld” in kunt
  • Haal en breng service van de administratie

 

Hoe werken wij?

Hallstreet kan bij u intern werkzaamheden verrichten, maar ook (delen van) uw administratie op halen om op haar eigen kantoor uit te werken. Door onze administratieve haal- en breng service bent u als ondernemer ontzorgt. Lees meer hierover bij “Hoe werken wij?”

 

U krijgt een telefonische en/of schriftelijke update over de stand van zaken. Het is altijd lastig om zaken uit handen te geven. Op deze manier houdt u de regie. Vanzelfsprekend gaan wij vertrouwelijk om met uw gegevens.

 

U kunt Hallstreet tijdelijk inhuren voor een specifieke opdracht en/of voor een bepaalde periode, bijvoorbeeld ter vervanging van een medewerker, tijdens pieken in het bedrijf, of structureel voor een aantal uur per week voor bijvoorbeeld het bijhouden van de dagelijkse administratie.

 

 Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Neem contact op met ons voor een kennismaking.

Tip; Kijk ook naar onze Secretariële Support